Dizainas

Informacinių priemonių (logotipų, piktogramų, afišų, reklaminių plakatų, įmonės vaizdinio stiliaus, prekių pakuočių, bukletų ir kt.) grafinis apipavidalinimas. Vaizdinei-informatyviai produkcijai suteikiamas emocionalus krūvis. Teisingas grafinis dizainas kuria žiūrovui perduodamos informacijos suvokimą. Pagrindinis grafinio dizaino tikslas – auditorijos dėmesio konkrečiai informacijai pritraukimas įsimintino vaizdo dėka. Pagrindinės grafinio dizaino funkcijos:

Padeda kompanijai arba jos produkcijai išsiskirti tarp konkurentų,

Informuoja ir paaiškina,

Veikia emocijas.

Kuriant dizainą kuriama yra technologinė objekto formą ir suteikiama jai estetinė vertė. Taip yra sprendžiamos dvi funkcijos: funkcinė bei estetinė. Tam pasitelkiamas platus grafinių elementų, parinktų ir įkomponuotų į paveikslą, spektras, taisyklingas šriftų parinkimas ir spalvinės gamos sprendimas.

Pagrindiniai grafinio dizaino produktai:

Kompanijos firminis stilius ir pagrindinis jo elementas – logotipas,

Bukletai, brošiūros, kalendoriai ir kita reklaminė poligrafijos produkcija,

Pakavimas, etiketės, aplankai,

Suvenyrinė produkcija,

Interneto tinklalapiai,

Knygų iliustracijos.

Gražus patrauklus dizainas turi didelės įtakos auditorijai, formuoja jos nuomonę apie vieną ar kitą prekę, paslaugą ir kuria reikiamą atmosferą.